yjc.ir

صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران

yjc.ir

صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران

  • ۰
  • ۰


سربازان جدید داعشی کودکانی هستند که از سنین پایین آدم کشی را تمرین کرده اند تا در آینده به قاتلان حرفه ای تبدیل شوند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر تا به حال در آرزوی منقرض شدن داعشی ها بودید باید گفت نسل داعش منقرض شدنی نیست چرا که این گروه تروریستی علاوه بر کنترل سوریه و عراق  شروع به گسترش  نسل و پرورش آنها کرده اند.  

کودکان داعشی از سنین پایین شروع به  تمرین بریدن سر عروسک مورد علاقه شان  کرده اند تا چند صباحی دیگر بتوانند جان انسان ها را به راحتی بگیرند.

آموزش سربریدن به کودکان در داعش  + عکس

طبق گزارشات مشخص شده این کمپ تربیتی برای سربازان جدید داعش به این صورت است که علاوه برشتشوی مغزی  آنها حدود 10 ساعت دوره آموزشی دارند برای نشان دادن استفاده از انواع سلاح ها و تمرین تیر اندازی. 

در این کمپ به کودکان هر روز ویدئو هایی نشان داده می شود از قتل عام انسان ها  و به آنها می گویند که روزی انجام این اعمال بر عهده شما خواهد بود. 

یکی از اسیران داعش که  سال گذشته توسط این گروه  به همراه خانواده اش دستگیر شد به این  کمپ آموزشی منتقل شده اند. 

این کودک 14 ساله  در اظهاراتش  اعلام کرده است : آنها  استفاده از شمشیر را به من آموخته اند  ولی  من از ابتدا از دیدن این صحنه ها می ترسیدم و هیچ گاه قادر به زدن گردن کسی نیستم . اما من مجبور به انجام این اعمال می شوم و اگر از دستورات سر پیچی کنم تحدید به مرگ می شوم. 

انتهای پیام/
  • ۹۴/۰۴/۳۱
  • sorena rastakhiz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی