yjc.ir

صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران

yjc.ir

صفحه رسمی باشگاه خبرنگاران

۲۶۹ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس در سال های آخر مربیگری اش در این تیم با انتقاداتی از سوی کارشناسان روبرو شده بود.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرآنلاین، پروین معمولاَ به انتقادات جوابی نمی داد و اعتقاد داشت نتایج او در پرسپولیس بهترین پاسخ به منتقدان است.

 اما علی آقا برخی اوقات نیز این انتقادات را برنمی تابید و اینگونه پاسخ آنها را می داد. او در پایان فصل ۷۸-۷۹ در روزنامه رسمی باشگاه وعده داد تیمی بسازد که دهان همه منتقدانش بسته شود. اما این پیش بینی علی آقا مثل سایر پیش بینی ها او به واقعیت نپیوست و پروین با پرسپولیس دیگر نتوانست قهرمان شود! 

پروین که چند هفته قبل از این توانسته بود با پرسپولیس قهرمان لیگ شود و در همان هفته ها جام حذفی را هم در دربی مهمی از استقلال برد ، داشت برای فصل بعدش آماده می شد یعنی فصل 79-80 که آخرین دوره لیگ آزادگان بود. این جمله را او آن روزها گفت اما بعد به دعوای مدیریتی افتادند و پول های مهدوی کیا گم شد ، محلوجی و عابدینی از م جدا شدند ، عابدینی تیم را به زم فروخت و بعد هم دادگاه تیم را به تربیت بدنی برگرداند. آن فصل قرمزها چیزی نشدند تا بازهم پیش بینی های سلطان اشتباه باشد اما  دوره بعد لیگ که اولین دوره لیگ برتر بود ، پرسپولیس در هفته آخر قهرمان شد و آن قهرمانی آخرین قهرمانی پروین بود. 

بعد از آن روزهای سیاهش شروع شد و او در اواسط فصل ۸۴-۸۵ با انتقاد و شعار هواداران نیز روبرو شد تا از فوتبال کناره گیری کند. 

پروین این مصاحبه را درست زمانی انجام داده بود که مهدی هاشمی نسب از تیمش جدا رفت و به استقلال رفت. آن سال پرسپولیسی ها در آسیا هم سوم شدند.

انتهای پیام/
  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰


یک مجسمه برنزی دیگر هم به جمع آثار حجمی به‌ سرقت‌ رفته تهران افزوده شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه شرق: با انتشار این خبر، آورده است: مجسمه برنزی «صندوق» با وزن 120 کیلوگرم که تصویر پسربچه‌ای را در حال انداختن پاکت نامه نشان می‌داد و در مقابل موزه پست، واقع در خیابان امام‌خمینی (سپه) در منطقه 12 تهران نصب شده بود، به سرقت رفته است.

ابراهیم اسکندری که برای ساخت این اثر در دومین دوسالانه مجسمه‌سازی شهری در سال 88 برگزیده شد، به «شرق» گفت که چند روز قبل دست‌های این مجسمه قطع شده بودند و روز دوشنبه، 29 تیر، نیز که برای دیدن وضعیت مجسمه رفته، متوجه به سرقت رفتن آن شده است.

دست‌های این مجسمه سال گذشته هم قطع شده بودند اما اسکندری آن را ترمیم کرده و حتی پیشنهاد نصب دوربین با هزینه شخصی را هم به مسئولان موزه داده بود.

پیش از این 12 مجسمه برنزی در سال 89 از سطح شهر به سرقت رفته بودند.

انتهای پیام/
  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰



عکس جالب یک پیک موتوری در سال 1342 را اینجا ببینید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشرق، عکس یک پیک موتوری در سال 1342 را مشاهده کنید.


پیک موتوری‌های قدیمی

انتهای پیام/
  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰


موج سلفی گرفتن و عکاسی به کلاس تشریح پزشکی کشیده شد!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پارسینه،گسترش ناگهانی شبکه های اجتماعی موبایلی در جامعه باعث ایجاد پدیده های جدیدی شده است، طبق آمار منتشر شده، در سال 92 تنها دو ملیون نفر از شهروندان ایرانی در شبکه های اجتماعی موبایلی عضویت داشتند در حالی که این رقم در سال 94 به رقم باور نکردنی 40 میلیون نفر رسیده است؛ روندی که همچنان در حال گسترش است و امروز حتی چوپان ها هم برای خود گروه وایبری و تلگرامی دارند!

 موج سلفی انداختن در هرجا و هرزمان(!) یکی از تبعات این شبکه ها است که قاعدتا به دلیل عطش دیده شدن و منتشر کردن است؛ عکاسی و سلفی گرفتن در کلاس های تشریح پزشکی و انتشار آن در فضای مجازی، پدیده ای است که این روزها در حال فراگیر شدن است؛ پدیده ای که شاید در هیچ کجای دنیا مانند کشور ما به این صورت دیده نشود.

پارسینه بنا به وظیفه رسانه ای خود قبلا نیز با درج مطلب "یک حادثه شرم آور در جامعه پزشکی؛ اینستاگرام بازی با بدن بیمار! " به این موضوع پرداخته بود.

عکسهایی از این موج جدید را مشاهده می کنید:

عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!



عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!



عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!



عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!




عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!




عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!




عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!




عکس یادگاری دانشجویان پزشکی با جسد در سالن تشریح!



انتهای پیام/
  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰


سربازان جدید داعشی کودکانی هستند که از سنین پایین آدم کشی را تمرین کرده اند تا در آینده به قاتلان حرفه ای تبدیل شوند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر تا به حال در آرزوی منقرض شدن داعشی ها بودید باید گفت نسل داعش منقرض شدنی نیست چرا که این گروه تروریستی علاوه بر کنترل سوریه و عراق  شروع به گسترش  نسل و پرورش آنها کرده اند.  

کودکان داعشی از سنین پایین شروع به  تمرین بریدن سر عروسک مورد علاقه شان  کرده اند تا چند صباحی دیگر بتوانند جان انسان ها را به راحتی بگیرند.

آموزش سربریدن به کودکان در داعش  + عکس

طبق گزارشات مشخص شده این کمپ تربیتی برای سربازان جدید داعش به این صورت است که علاوه برشتشوی مغزی  آنها حدود 10 ساعت دوره آموزشی دارند برای نشان دادن استفاده از انواع سلاح ها و تمرین تیر اندازی. 

در این کمپ به کودکان هر روز ویدئو هایی نشان داده می شود از قتل عام انسان ها  و به آنها می گویند که روزی انجام این اعمال بر عهده شما خواهد بود. 

یکی از اسیران داعش که  سال گذشته توسط این گروه  به همراه خانواده اش دستگیر شد به این  کمپ آموزشی منتقل شده اند. 

این کودک 14 ساله  در اظهاراتش  اعلام کرده است : آنها  استفاده از شمشیر را به من آموخته اند  ولی  من از ابتدا از دیدن این صحنه ها می ترسیدم و هیچ گاه قادر به زدن گردن کسی نیستم . اما من مجبور به انجام این اعمال می شوم و اگر از دستورات سر پیچی کنم تحدید به مرگ می شوم. 

انتهای پیام/
  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰



گرفتن عکس سلفی باعث تخریب مجسمه تاریخی لنین در سیبری شد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مجسمه تاریخی لنین در سیبری مورد حمله یک فرد مست قرار گرفت و بی سر شد، ولی این مجسمه این بار بخاطر عشق سلفی گرفتن پیکر خود را هم از دست داد.

یک مرد جوان که اهل سیبری است، پس از اینکه برای گرفتن عکس سلفی با این مجسمه تاریخی از ستون این اثر بالا می رود، تعادل خود را از دست داده و برای جلوگیری از سقوط خود پیکره این مجسمه را آویزان می شود.

این مرد جوان پس از آویزان شدن از این اثر تاریخی به همراه پیکره مجسمه باهم سقوط می کنند و سپس این مرد جوان با دست و پای شکسته راهی بیمارستان می شود.

این بنای تاریخی دوران اتحاد جماهیر شوروی که در 40 کیلومتری یکی از شهر های سیبری به نام تمسک مستقر شده که برای دومین بار است  به شدت صدمه می بیند لذا بار اول آن مربوط به زمانی است که یک شخص روسی در حالت مستی با چکش به جان سر این مجسمه سه متری افتاد.

سلفی دردرسر ساز برای تاریخ سیبری

 اکنون تنها چیزی که از این مجسمه ب بر جای مانده پاهایی است که به زودی تخریب خواهند شد.

گفتنی است؛این بار اول نیست که عشق سلفی گرفتن موجب تخریب بقایای دوران اتحاد جماهیر شوروی در این کشور شده است.

انتهای پیام/

  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰


در لند نیز مانند تهران چشم و هم چشمی بیداد می کند ،از رولز رویز سلطنتی گرفته تا مرسدس بنزی که با کریستال های " Swarovski " تزئین شده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بیشتر نقاط دنیا وقوع جرم هایی مانند قتل و اخاذی و دزدی به دلیل مشکلات مالی و فقر صورت می گیرد اما هستند کسانی که ثروتمند بودن عاملی شده است برای رفتارهای مجرمانه و آن ها را به انجام اعمال خطرناک و غیر قانونی می کشاند.

تا جایی که با خودروهایشان مدام کورس گذاشته و در حالات غیر عادی ناشی از مصرف مخدر موجب رفتارهای پرخطر برای عابرین می شوند.

 تصاویری از ماشین های لوکس در خیابان های لندن منتشر شده که چشمان بسیاری از عابرین را به خود جلب می کند، یکی از آن ها که با روکش نقره تزئین شده پورشه ای با پلاک عربستان است.



یک تیم روسی که به مدت دو ماه و روزی دوازده ساعت بر روی طراحی بنز کار کرده اند تا رضایت فرزند یکی از ثروتمندان لندن نشین را جلب کنند اما این خوش سلیقگی تنها یک ماه توانست رضایت کامل این دختر خانم را نسبت به طراحی این ماشین جلب کند.

این دانش آموز روس که بنز خود را با هزینه ای معادل 800 میلیون تومان خریداری کرده  این اتومبیل را در اکتبر سال گذشته فروخته است.


وی می گوید : من هر وقت سوار ماشین مدل بالا هستم توجه مردم و عابرین به من جلب می شود و گاهی اوقات احتمال می دادم آن ها دچار سانحه شوند و مشکلی برایشان پیش آید.














انتهای پیام/
 
  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰


داوطلبان جوانی که برای امداد به بازسازی کوبانی بسیج شده بودند پس از ثبت یک سلفی به یاد ماندنی در یک حادثه انتحاری به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جوانانی که در این سلفی می بینید دختران و پسران داوطلبی هستند که برای کمک به بازسازی کوبانی آنجا رفته بودند. اما متاسفانه، این داوطلبین جوان طی یک حمله انتحاری در شهر کرد نشین سوروچ در ترکیه کشته شدند.

سلفی پیش از مرگ دسته جمعی+عکس
 

این انفجار که در روز گذشته در حوالی مرزهای ترکیه و سوریه روی داد، یکی از مهیب ترین اقدامات تروریستی در این کشور در طی یک دهه اخیر بوده است. 

به گفته دولت ترکیه این انفجار که در چندکیلومتری شهر کوبانی روی داد، دست کم سی کشته و چندین تن مجروح بر جای گذاشت.

این حادثه تلخ در یک مجتمع فرهنگی روی داد که جوانان داوطلب برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد بازسازی کوبانی در آن جا دورهم جمع شده بودند.

براساس منابع موثق، گفته می شود که مظنونین اصلی این ماجرا به احتمال بسیار زباد گروه های داعشی بوده اند.

انتهای پیام/


  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰



تصاویر رنگ و رو رفته و قدیمی که مشاهده می کنید، در شمار ترسناک ترین عکس های تاریخی موجود قرار می گیرند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛عکس های بدون نور پردازی و اماده شدن مخاطب با یک لبخند ملیح بارها توسط کاربران و کارشناسان دنیا دیده شده و از این تصاویر به ترسناکترین صحنه ها از نظر سادگی و عمق نفرت و وحشت یاد می شود.

یک سرباز پس از زنده ماندن در زندان اندرسون ویل در این عکس نشان داده شده است.

ترسناکترین عکس های تارخ

آخرین عکس باقی مانده از رجینا کی والترز 14 ساله که توسط قاتل زنجیره ای اش گرفته شد.


ترسناکترین عکس های تارخ


هرچند این تصویر به لحاظ فنی فتوشاپی نیست، اما در حقیقت یک فریب است! این شیوه عکس های تقلبی از سال 1937 معمول شده است.

ترسناکترین عکس های تارخ

جاسوس روسی خندان درست قبل از اعدام شدن در فنلاند! 1942


ترسناکترین عکس های تارخ

در این عکس بدن زخمی یکی از بازماندگان هیروشیما را مشاهده می کنید.


ترسناکترین عکس های تارخ

این مرد مجموعه سری که از قبایل مائوری جمع کرده بود را در این عکس به نمایش گذاشته است.

ترسناکترین عکس های تارخ

لبخند وحشتناک بمبگذار دیوانه! او 33 بمبگذاری در فضاهای عمومی انجام داد که 22 تا از آنها منفجر شدند.

ترسناکترین عکس های تارخ

جسم یخ زده سرباز شوروی توسط نیروهای فنلاندی برای ترساندن نیروهای شوروی در برف قرار داده شده است.


ترسناکترین عکس های تارخ



انتهای پیام/

  • sorena rastakhiz
  • ۰
  • ۰


مراسم بزرگداشت شهید "ابو منتظر المحمداوی" مسئول عملیات سپاه بدر عراق با حضور سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی فرماندهان مقاومت اسلامی در عراق برگزار شد.
به گزارش اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم بزرگداشت مجاهد خستگی ناپذیر و عارف وارسته، شهید ابومنتظر المحمداوی مسئول عملیات سپاه بدر عراق امروز سه‌شنبه با حضور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قفدس سپاه در حسینیه کاظمینی‌ها واقع در شهرری، دولت آباد، بلوار قدس برگزار شد.
شهید المحمداوی، مسئول عملیات سپاه بدر هفته گذشته در عملیات آزادسازی منطق صقلاویه در فلوجه و پاکسازی آن از لوث تکفیری‌های داعش به شهادت رسید.

سردار سلیمانی و احمدی نژاد+عکس

انتهای پیام/
  • sorena rastakhiz